4 de novembre del 2011

Club de Bellesa Glossybox

Els clubs de bellesa han desembarcat a Espanya. Els clubs de bellesa venen a ser clubs que per un preu fixe al mes et fan arribar una caixa amb miniatures de productes de maquillatge i bellesa corporal i de cabell.

La idea es posa en marxa fa cosa d’un any a Estats Units gràcies a dues emprenedores; el setembre del 2010 Birchbox, l’empresa pionera, va tenir unes 2.000 suscriptores. Un any després eren 45.000. Aquest setembre finalment va arribar a casa nostra amb el mateix model i seguint els mateixos passos Glamourum i Glossybox: per una quota d’uns 10€ (moltes vegades amb gastos d’enviament inclosos) les suscriptores reben unes 5-6 mostres de productes variats de maquillatge, perfums, cremes, etc.

Pel moment a Espanya podem demanar les caixes d'aquestes dues empreses. El primer mes Glossybox va fer un enviament de 500 caixes i aquest mes d’octubre s’han aproximat satisfactòriament a les 3.000, imagineu l’èxit d’acollida que ha tingut! Jo he volgut provar aquesta segona i us explico a continuació la meva experiència.



El primer de tot és que el packaging de Glossybox està cuidat al màxim ja que dins de la caixa d’enviament hi ha la caixa pròpia, la “box” d’un color rosat amb el logotip de la marca al mig. Ja tinc ganes de rebre la pròxima caixa i tenir-ne ja un parell per guardar els pinta-ungles (masses que en tinc!) i el maquillatge d’una manera més ordenada que ara gràcies a les caixes de Glossybox!



Quan obrim la “box” veiem que hi ha un paper de seda negre amb el logo i una tarjeta de presentació, aquest mes d’octubre venia amb unes imatges petitones de Halloween.




Finalment si obrim el llaç i el paper negre trobem les mostres. Aquest mes d’octubre ha vingut amb miniatures d’Estée Lauder (crema reparadora pels ulls), Kryolan (gloss pels llavis, en el meu cas color Candy), de Weleda (hidratant de cara i una loció netejadora 2 en 1), d’Oriflame (crema reparadora de Vainilla) i d’Yanbal (una loció corporal de seda).




Un altre dels serveis que ofereix Glossybox és la posibilitat d’acumular punts donant la teva opinió de les mostres rebudes i al invitar a amics teus. Amb els punts acumulats pots sconseguir alguna de les “box” totalment gratuïtes. També s’ofereix l'opció de poder comprar els productes a tamany complet a través del web.

Realment ha estat un descobriment que m’ha entusiasmat ja que cada mes per solament 10€ rebs a casa una caixa amb mostres diferents i totalment per tu, sempre amb el factor sorpresa que a mi personalment m’entusiasma!! Ja tinc ganes de rebre la del mes de novembre (que arriba als voltants del dia 30 o 1 de desembre) i la desembre!! 

Si algú vol rebre invitacions per rebre Glossybox que em faciliti el e-mail i li faig arribar i em feu saber la vostra opinió de primera mà!!



1 comentari:

  1. Hola maca, he vist el teu post fent recerca a Mister Google, que guay jo soc de Barcelona però visc a Munich.

    Ja tens una nova follower.

    La Vie Quotidienne

    www.laviequo.com

    ResponElimina