Tom Ford tórna a la càrrega
amb el nou anunci del perfum masculí de la seva pròpia marca. El perfum en qüestió és Tom Ford for Men. Les noves
fotografies ja han provocat un allau de crítiques, i és que tórna a utilitzar el
seu segell de marca, l’ús i abús del sexe i l’eròtica, per vendre i a la vegada
provocar perquè com molt bé diuen “millor que parlin de mi encara que parlin
malament”.
Imatge de l'anunci del nou perfum Tom Ford for Men. |
No és la primera vegada
que utilitza imatges tant sexuals i provocatives per vendre un producte, ja
quan era direct or artístic de Gucci
va fer-ho servir. Tots tenim encara a la memòria la imatge d’una noia, d’esquena
a la paret que ensenya el pubis rasurat amb una G de
Gucci mentre un noi està agenollat davant seu. A través d’imatges com aquestes en
les campanyes de Gucci, Tom Ford es va erigir com el dissenyador d'un estil batejat com a porno-chic. Aquesta imatge finalment va ser retirada per les crítiques en contra que va rebre tant de la gent de peu com publicistes, etc.
Imatge de la Campanya de Gucci. |
Alguns pensarem que
potser no fa falta utilitzar imatges tan sexuals per vendre un producte i que
moltes vegades és quasi millor insinuar que deixar veure, però s’ha de reconèixer
que funciona i la gent en parla, que al final és el que convé a qualsevol marca
per convertir-se en el top of mind dels possibles i futurs consumidors, ja que encara que sembli imbersemblant tot té un públic.
Una altra imatge de la marca Tom Ford. |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada