7 d’octubre de 2011

El nou Porno-Chic de Tom Ford


Tom Ford tórna a la càrrega amb el nou anunci del perfum masculí de la seva pròpia marca. El perfum en qüestió és Tom Ford for Men. Les noves fotografies ja han provocat un allau de crítiques, i és que tórna a utilitzar el seu segell de marca, l’ús i abús del sexe i l’eròtica, per vendre i a la vegada provocar perquè com molt bé diuen “millor que parlin de mi encara que parlin malament”.


Imatge de l'anunci del nou perfum
Tom Ford for Men.


No és la primera vegada que utilitza imatges tant sexuals i provocatives per vendre un producte, ja quan era director artístic de Gucci va fer-ho servir. Tots tenim encara a la memòria la imatge d’una noia, d’esquena a la paret que ensenya el pubis rasurat amb una G de Gucci mentre un noi està agenollat davant seu. A través d’imatges com aquestes en les campanyes de Gucci, Tom Ford es va erigir com el dissenyador d'un estil batejat com a porno-chic. Aquesta imatge finalment va ser retirada per les crítiques en contra que va rebre tant de la gent de peu com publicistes, etc.


Imatge de la Campanya de Gucci.


Alguns pensarem que potser no fa falta utilitzar imatges tan sexuals per vendre un producte i que moltes vegades és quasi millor insinuar que deixar veure, però s’ha de reconèixer que funciona i la gent en parla, que al final és el que convé a qualsevol marca per convertir-se en el top of mind dels possibles i futurs consumidors, ja que encara que sembli imbersemblant tot té un públic.


Una altra imatge de la marca Tom Ford.