Les seves xifres són escandaloses : 13 milions de visites mensuals, unes 731.000 diàries. Llença 1.500 productes setmanals. Compta amb més de 5 milions d’usuaris registrats, 3.5 milions de visitants actius i 1 milió de fans a Facebook.
Pàgina Inicial d'ASOS per a Espanya. |
ASOS no és un simple botiga oberta a cop de click: és el fenòmen de compres online amb més tirada del món. És una revista, un punt de trobada i a la vegada el lloc ideal per aconseguir vestir com les famoses ja que pots fer búsqueda per nom de celebrity i veure les prendes fetiche d’aquella actriu que té un estil tan personal, de Kate Moss que és tota una icone de la moda, etc.
A la vegada, ASOS és una guia de tendències, un aparador, un outlet i un mercadillo. Un gran magatzem on podem trobar qualsevol tipus de prenda, bisuteria, bolsos, sabates, complements, maquillatge, cremes pel cos, pintaungles... Entre les seves pròpies marques podeu trobar cadenes lowcost i firmes que participen a les desfilades de les principals setmanes de la Moda. Algunes de les marques que podem trobar són Disesel Black Gold, Halston Heritage, Cacharel, Vivienne Westwood, French Connection, American Apparel, D&G, Puma, Pepe Jeans, Ray Ban, etc. Pel moment la única marca espanyola és Mango.
Les línies d’ASOS per a dona, existeixen des de 2004 i compten amb talles especials: petites, grans i premamà. La directora de disseny d’aquestes marques de la línia femenina és Sarah Wilkinson (formada a Karen Millar i Calvin Klein). Algunes de les celebrities que tenen o han portat prendes ASOS han estat Michelle Obama, Eva Longoria o Emma Roberts. La línia masculina la dirigeix John Money (primer dissenyador d’Alexander McQueen home o Topman).
Qualsevol enviament és totalment gratuït i quasi a diari té ofertes i preus especials en algunes prendes i realment és una pàgina a tenir en compte i fer compres especials!
per fi!
ResponElimina