24 de març del 2011

Tacar el paper 2

Torno a passejar-me per aquestes terres. Per REcomençar vull dir que a partir d'ara canviaré la meva llengua de comunicació; com a bona catalana em considero una persona bilingüe totalment però veient la quantitat d'informació en moda que hi ha en castellà, castellà ibèric com sudamèric, crec més interessant comunicar-me amb tota la gent que pugui estar interessada en català per escriure realment del QUÈ m'agrada, la moda, tendències en disseny i temes culturals. Escriure d'ON m'agrada viure, Barcelona i perquè no dir-ho, en algun moment faré referències o parlaré d'altres llocs en diverses ciutats que hagi pogut visitar per primera vegada o de nou. I finalment escriure COM em sento més còmode, en català.


Desprès d'explicar-me a mi mateixa i tots aquells què pugueu estar interessats en seguir les meves (interessants) aportacions, vull deixar per escrit, a veure si així consegueixo una millora en l'assiduitat dels meus textos, articles o simples aportacions que la meva intenció és escriure cada vegada que vegi que hi ha algo nou i interessant, des de la meva humil opinió, a compartir amb tots vosaltres.

Tinc ganes de veure si hi ha algú interessant amb el què publiqui i que em feu saber les vostres opinions sinceres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada