15 de juliol del 2011

Bones Vacances d'Estiu

Última entrada abans de marxar de vacances d'estiu. Inicio les vacances aquesta tarda, a les 13.30h fins a mitjans d'agost. Ganes? preguntareu, doncs moltíssimes!! Ganes de desconnectar, anar a la platja, a Galícia i de no fer res de res!!!

Per despedir-me abans de marxar us volia deixar un regal. És la meva participació a Què em poso? Explica'ns el teu dilema, activitat paral·lela a l'exposició Què em poso? El guarda-roba de Maria Brillas per Pedro Rodríguez que es fa al Disseny Hub de Barcelona fins els 28 d'agost.




Ja em direu què us sembla!! El dia que vaig revisar si ja sortia dins la web de Disseny Hub de Barcelona em va agafar un no sé què, suposo que una no està acostumada a trobar la seva cara per aquests móns jejej també em podreu trobar a l'entrada del Museu!


Disfruteu de les vacances d'estiu els que encara no comenceu i els que ja les heu fet espero que entengueu com em sento!!


Bon estiu 2011!!!!!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada