26 de març del 2012

1 ANY AMB VOSALTRES!!!



Dissabte es va complir el primer any del blog …lookingforaina… i escric aquest post per donar les gràcies a tots els que heu llegit en algun moment un o més dels meus articles, i també donar les gràcies a tots aquells relacionats amb el món de la moda o que m'ha donat algun tipus de publicitat com al participar en l'exposició de l'estiu passat de l'DissenyHub de Barcelona, o al aparèixer publicada a LaVanguardia Digital, o al veure comentaris dels meus seguidors, tots aquests han estat petits trofeus que he disfrutat molt!! Gràcies!!!

Estic molt contenta amb el resultat ja que a dia d’avui he tingut més de 4.700 visites!!! Per a mi és un número increíble ja que he començat volent deixar plasmat el meu gust personal i interès en el món de la moda, quasi quasi tema únic a dia d’avui, i he pogut corroborar que hi ha gent que li agrada el que dic o que simplement vol conèixer el punt de vista d’una persona totalment anònima sobre les novetats que ens ofereix la ciutat de Barcelona.

No vull fer autobombo ja que els que em vulgueu conèixer més o millor podeu llegir el que he anat publicant fins ara, o si voleu, em podeu contactar o deixar qualsevol comentari, que sempre fa ilusió, fent-me saber el què opineu i donant-me noves idees per tenir en compte per aquest segon any de blog. Qualsevol aportació que tingeu a fer-me serà benvinguda ja que moltes vegades una mateixa no s’entera de la gran quantitat d’events, inauguracions, etc. que arriben a haver a la ciutat i sempre és d'agraïr qualsevol ajuda! :)

Gràcies a tots i totes. Espero ser més constant i millor en aquest nou any!! 

Ens veiem per Barcelona!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada